Beautiful Life

Monday, July 17, 2006

Dont wanna type...but what GOo's said do reflect my feeling too:

做人其實係幾難。
有太多事可以令我地唔開心,
有太多規限令我們感到氣喘。
有太多人好想我地做到拒地想我地做到geh野。
所有野好似衝住我地黎,等我地覺得我地真係無能真係衰仔做得真係差喇。

但其實,你睇下,
外面風大雨大,條路甘爛甘難行,又多樹枝啊欄住晒
都依然好人好姐企到響度
都幾好啊。
仲有,記起嘛? 其實,一路以黎,都已經好努力,付出左好多做左好多野架喇。
偶然會覺得疲倦都好正常。

人無完美,個個都會有軟弱時候,每個人都會試過犯錯
但老土講句,
我好相信,我本善良,真係無咩人會真心想去害人傷害人,
知道自己邊度做得唔夠好,就ok了。
總之呢,一句講晒,過左去geh無謂再諗,向前看啦老友記~!
得架喇。

YEs....過左去geh無謂再諗

0 Comments:

Post a Comment

<< Home