Beautiful Life

Sunday, April 16, 2006

今日下午去做written test. 2 hrs 作兩篇文. 1中文 (600 words) and 英文 (500 words).
等我仲懶ging 咁係咁睇下報紙呀,website 呀咁.點知都係唔識作
唉,人地都話examine decision making and Language Proficiency, 都唔知你做咩.
唉.早知昨日就跟jess, constance佢地去行西貢,我5年前已經好想去浪茄gala, 但至今仲未去過v_v,不過好似行得好金....
唉早知早知,中學時比心機讀書la...識講,但唔識寫都無用,大個先知道language 的重要都太遲.
今日故事教訓我,平時真的要日日睇報紙!

我諗今年都無我份gala..專心準備APC吧.Surpass~!
P.S 好想去旅行呀! 唔知家姐而家點,佢仲未打過電話番屋企,都有5日了..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home