Beautiful Life

Wednesday, April 05, 2006

Last night 同catherine and wai wai 去 我以前的neighbour, herman, 一個同我哥姊咁大年紀的esto 於大埔的屋企.
今行主要想探下佢飼養的兩隻貓咪 (女女 and ar 比 ) 同兩隻dogdog (bobbie and gil-doy) 和試下佢精湛既廚藝!
同埸的仲有4 個分別10歲, 9歲, 7歲 同2歲 的由英國黎的絰仔女, 超級熱鬧.
正當我地同貓貓&dogdog玩緊的同時, 可憐的 mr and mrs. chan 要係kitchen 煮呀煮, 出晒汗..仲有4 隻化骨龍..., 真係有點唔好意思. -__-''
最後有好好味既肉醬意粉作晚餐. 由於時間關係, 原定的周打湯沒有煮.
我地大約到10:30 先走.

住村屋真係好, esp on g/f, 有一個大花園, 可以比dogdog周圍走! 不過, 我都係鍾意貓多d...真係好得意~*0*~

今晚真係多晒!!

現在有好多野要執, 包括間房, 個樣, 時間表, 記憶同目標. 真的要好好的執執佢~

0 Comments:

Post a Comment

<< Home