Beautiful Life

Sunday, March 19, 2006

Wake up so early today and hence super tired now...
but exciting today as I first time play No. 3 and 2X with Jess...
可能無人知,一路以來我都好鍾意喘氣的感覺.esp 喪爆完的喘氣.係咪好變態le...?哈.

2 Comments:

  • 哈哈~你唔記得我地初初識既時候你話過我知?我個時都覺得你呢個喜好好有趣!
    同你扒2x真係好爽!係史無前例既第一次合作!不過我無乜貨仔喇,哈~捱唔得耐呢~

    By Anonymous Anonymous, at 10:19 AM  

  • 哈哈..真的...喘大氣後我會有種快感.

    By Blogger CaRmen, at 4:04 PM  

Post a Comment

<< Home