Beautiful Life

Tuesday, November 30, 2004

Happy Brithday to me~!

生日, 有開心有唔開心.
開心, 因為前夕有一大班人一起celebrate, 好多謝 '衝築',雖然 我們一起的時間只有三年, 但真的深交,
我會好好珍惜28/11影的相.
唔開心, 因為大一年.老 一年.

29/11 , 正日, 我再次問媽媽我何時出生, 但結果都係唔知.....
好難忘的一天...

30/11, 三日lands department 的induction course 完滿結束<<原來我太多野要catch up, 要add oil~>>, 晚上到 '紅' 星食晚飯, 真的不錯!! 雖然有點兒貴.....多謝!


p.s, 我真的認為生日是可以去享受人家為你prepare 的所有, 這是因為我一路都是這麼他人celebrate, 但我好肯定我這樣做不是為了回報....

mm.....有點點食滯....*_*

0 Comments:

Post a Comment

<< Home