Beautiful Life

Thursday, December 14, 2006

昨天好像坐Roller Coaster 一樣
其實早便知道大致會有咩人會坐Board ,但推算到我會同 other 2 地政ESG : Kit (a very smart girl, HKU 1st hon) and Margaret (my classmate)同一個Board.
其實,有些少心知不妙,我第一感覺便是-我們在自傷殘殺,因好少Board會pass 3 個

11:00 KIT Called: 我個Board 好好,有鬼佬,有一個唔睇Project 的,得一個問野,好Easy going. 無咩特別問題,定d黎.
   Esmond Called : 我抄了,你不用擔心
That moment, 我都以為我個Board 好Easy going.
   
11:15 去到HKIS
11:45 知道自己咩Board, 是同Kit 同Margaret 同一個
12:00 Interview start
13:00 Interview ended.

我覺自己整個過程都不過不失,可能有些答得不是太好,但不致死.畢竟個Project都 Present 得順利,言語間一問一答,無比人問到口啞啞.Principal 都沒有錯.不過有個Adjustment table 無 prepare 到.比唔到佢睇. 

13:15 好興奮.同papa and Elcos 於WanChai 共進午餐. 同向所有朋友報平安
14:30 回到家,Margaret 致電:Carmen, 你唔好唔開心,我有d野同你講,我同你都唔....
          但隔離個Yu Kam Hung Board. Pass 晒3個.佢地3個我識2個,都是好好人的.Yu Kam Hung 都係好Easy Going 的人,但我們個Board 的.都是好mean 的人.個鬼都係...我覺我地死得好唔低.要再等6個月..

That moment, 我除了不停問你好肯定?便是安慰Margaret,說什麼無運行等.下年一起再黎過,但自己還未可以比什麼反應.但晚上諗諗下,真係好唔低.我真的唔相信自己Land matters 會差過一個Agent. 明知佢沒有準備,Submit 前一個星期先做report.準備APC 的時間唔夠我們的十份一,就是因為佢坐了好Board. 而且是第一個Interview 無比較,所以Pass...
相反,我同margaret 便因為錯了General Question. 一d其他Assessor 唔會肥人的Question, 而且比好強的Kit 比下去,所以要再比錢同6 個月時間.

只可以講一句,原來運真的好重要.
Feeling like, Train了 1年,但finally 連 Semi-Final 都入唔到.
大家,我請唔到你們食飯了.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home