Beautiful Life

Tuesday, March 06, 2007

生理時鍾因為Half Marathon提早了
昨晚十點多便訓覺休息
訓了一個好好的覺
發了一個唔知算不算是好的夢
在夢中,我想的,都出現了
但同時間,傷了某人的心

如現實真的對現了,我相信我一定不會開心

其實人生認識任何人都是一種緣份,有時可以說是一種幸運
我想我可以把我一個人的幸運, 變成兩/三個人的幸運.

Had a lady's talk with Ada tonight.
Besides the master thing, she reminds me whats the most important thing in life, seems I have put that down for a very long time.
Thx ada.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home